כיום, בעידן הטלוויזיה המסחרית, מועלות לא מעט ספקות בנוגע לחיוניותו של השידור הציבור בישראל. רשת שידור ממלכתית זו, אשר פועלת החל משנת 1965, מתפעלת מגוון ערוצי טלוויזיה ורדיו.
אזרחי מדינת ישראל לא יכולים להישאר אדישים למאבקים אלה, ולו מכיוון שהרשות נוגעת לכל אחד ואחד מהם. אמצעי התקשורת העיקרי איתה הוא המוקד הטלפוני, המציע מגוון שירותים לפונים אליו.
תפקידי רשות השידור
הרשות מיועדת, מעצם היותה כזו, לספק תכנים ממלכתיים ואיכותיים, בעלי מידע חשוב וערך לציבור. זו גם אחת הסיבות לירידת קרנה המסוימת, בעידן הטלוויזיה המסחרית והבידורית.
על מוקד רשות השידור
עבור רבים, כשמדברים על תפקידה של רשות השידור עבור האזרח הישראלי הממוצע, מתכוונים לכל אותם תשלומי אגרה, הנדרשים מכל מי שבביתו נמצא מקלט טלוויזיה. המוקד הטלפוני של רשות השידור כולל, מטבע הדברים, התייחסות ניכרת לאגרה: באמצעותו ניתן לברר על מועד תשלום האגרה והסכום הנדרש לשם כך, להודיע על הימצאות מקלט טלוויזיה במשק הביתאו לקבל מידע על התנאים המאפשרים קבלת פטור. ידוע, למשל, כי במקרה של חירשות, ניתן לדרוש פטור מוחלט מתשלום האגרה.
איכות התכנים ברשות השידור זוכה גם היא ללא מעט ביקורות במהלך השנים. המוקד הטלפוני שלה לא מנסה לטמון את ראשו בחול: באמצעותו, יכולים הצופים של ערוצי הטלוויזיה, או המאזינים של תחנות הרדיו, להביע את דעתם על התכנים המוצעים. אלו יכולות להיות ביקורות, כמובן, אך גם דברים חיוביים.
פרטי יצירת קשר
כתובת משרדים ראשיים: רחוב יפו 161, ת.ד 28080, ירושלים. מיקוד: 91280.
מוקד שירות לקוחות – טלפון: 02-6591111 או 6662*. פקס: 6688*.